چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

اعلام محدودیت‌های ترافیکی «روز قدس» در مشهد | خودروهای پارک‌شده در مسیر راهپیمایی جریمه خواهند شد

  • کد خبر: ۱۵۸۱۴۹
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
اعلام محدودیت‌های ترافیکی «روز قدس» در مشهد | خودروهای پارک‌شده در مسیر راهپیمایی جریمه خواهند شد
رئیس پلیس راهور مشهد مقدس گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز قدس بلافاصله پس از برنامه‌های شب سوم احیا به اجرا درخواهد آمد.

سرهنگ عباس عابدینی با اعلام این خبر به شهرآرانیوز، ادامه داد: با توجه به هم‌زمانی روز قدس و برنامه‌های سومین شب از شب‌های قدر، محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم مطهر برداشته نخواهد شد و از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۲۵ فروردین، فرایند محدودیت‌های ویژه روز قدس را آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در شب‌های قدر، محدودیت تردد خودرویی از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد هم ادامه می‌یابد و همان‌طور که بیان شد، این محدودیت‌ها استثنا در روز قدس ادامه خواهد یافت.

سرهنگ عابدینی خاطرنشان ساخت: مسیر راهپیمایی روز قدس از میدان ۱۵ خرداد به سمت میدان بیت المقدس و نهایتا حرم مطهر رضوی خواهد بود؛ بنابراین تردد خودرویی در ساعات راهپیمایی ممنوع است و خودرو‌های پارک‌شده در مسیر نیز به پارکینگ مستقر در پایانه امام رضا‌(ع) انتقال داده خواهند شد. از شهروندان عزیز خواهشمندیم پس از ساعت ۲ بامداد به هیچ عنوان خودرو‌های خود را در مسیر راهپیمایی پارک نکنند.

فرمانده پلیس راهور مشهد مقدس اضافه کرد: در سایر مسیر‌های منتهی به مسیر راهپیمایی، صرفا مدیریت ترافیک و روان‌سازی آن را انجام خواهیم داد و محدودیت تردد نخواهیم داشت. با این حال پیشنهاد می‌شود شهروندان عزیز ضمن مدیریت زمان حضور در مراسم معنوی احیای شب ۲۳ رمضان و پس از آن، روز قدس، دچار مشکل ترددی نشوند و در صورت امکان با وسایل حمل‌و‌نقل عمومی تردد کنند.

سرهنگ عابدینی در پایان متذکر شد: رانندگان محترم وسایل نقلیه موتوری در شب‌های پیش رو به تردد عابران پیاده توجه کنند؛ شب گذشته و در مسیر ویژه اتوبوس در خیابان امام رضا‌(ع) به‌علت سهل‌انگاری راکب موتور‌سیکلت و غفلت یک مادر در نگهداری از دختر خردسال خود، امکان بروز یک حادثه تلخ می‌رفت که خوشبختانه اتفاقی نیفتاد، اما از لحاظ روحی و شوکی که به کودک وارد شد، شرایط برای دقایقی متشنج بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->